Przedszkole nr 66 „Źródełko” jest placówką publiczną zlokalizowaną na gdańskiej Zaspie przy ul. Startowej 27.

 

Położone jest na zielonej wysepce pomiędzy blokami, otoczone dużym i pięknym ogrodem, z dala od ruchliwych i zanieczyszczonych jezdni. Pracujemy od godz. 7.00 do godz. 17.30. Warunki lokalowe pozwalają na tworzenie czterech oddziałów. Wszystkie grupy są oddziałami dwujęzycznymi.

 

Nauczycielki wspólnie z lektorkami języka angielskiego realizują program wychowania przedszkolnego, organizując ciekawe zabawy i zajęcia, zarówno grupowe, jak i indywidualne. Dzieci od godziny 8:00 do 13: 00 przebywają pod opieką dwóch nauczycielek. Przedszkole dysponuje 4 salami zabaw, salą gimnastyczną wyposażoną w sprzęt gimnastyczny, dużym, przestrzennym ogrodem, obszerną szatnią oraz zapleczem kuchennym. Posiłki przygotowywane są na miejscu, w przedszkolnej kuchni przez panie kucharki z wieloletnim doświadczeniem. Łazienki, dostosowane do wzrostu dzieci, są usytuowane w bezpośrednim sąsiedztwie sal zabaw.

 

Misja Wychowawcza

Wychowujemy dziecko szczęśliwe z odpowiednią wiedzą i umiejętnościami. Mamy świadomość czekających je wyzwań ze strony współczesnego świata. Jesteśmy dla rodziców, którym zależy by ich dziecko nauczyło się funkcjonować w dynamicznie zmieniających się warunkach.

 

W naszym przedszkolu dzieci uczą się:

  • Poznawać i rozumieć siebie i świat.
  • Odnajdywać swoje miejsce w grupie rówieśniczej.
  • Budować własny system wartości oparty na wartościach uniwersalnych.
  • Nabywać umiejętności i wiadomości poprzez działanie.
  • Zajmować swoje miejsce we wspólnocie europejskiej, poprzez poznawanie języka angielskiego i tradycji innych krajów.

 

Nasze atuty to:

  • Wykwalifikowana kadra pedagogiczna.
  • Przyjazna atmosfera.
  • Urządzenie i wyposażenie sal i ogrodu.
  • Edukacja anglojęzyczna w grupach całodziennych.
  • Pełna akceptacja rodziców dla działań przedszkola.
  • Organizowanie zajęć dodatkowych odpowiadających oczekiwaniom dzieci i rodziców.
  • Promowanie przedszkola przez rodziców.

 

W organizacji procesu edukacyjnego:

  • Preferujemy metody twórcze - w ten sposób pomagamy dziecku działać zgodnie z jego wrodzonym potencjałem.
  • Poznajemy potrzeby i aspiracje edukacyjne dzieci - diagnozujemy ich osiągnięcia rozwojowe przy pomocy specjalistów z wykorzystaniem metod obserwacyjnych.
  • Zapewniamy indywidualną drogę rozwoju dla każdego dziecka.